Festlokaler på Sjælland med overnatning

4 unikke festlokaler.
160 sengepladser.

Download Bryllup&Fest-katalog
Smilende kvinde med smilende barn ved sin side
Jeg forelskede mig i Laden

"Både vi og vores gæster var meget imponerede over stedet. Jeg forelskede mig i laden første gang jeg så den... Det er SÅ smukt derude, som ingen andre steder."

Louise, bryllup i Laden

Smilende mand i skjorte
Vi kunne tilbyde alle gæster overnatning

"Vi og vores gæster var begejstret for lokalet ... vi havde vores mad og drikkevare med selv hvilket muliggjorde at vi kunne tilbyde alle gæster overnatning. (red.)"

Rene, 40 års fødselsdag i Hovedbygningen

Illustration af persons skygge
Booking af Hestestalden

"Min mand og jeg bookede Hestestalden på Sonnerupgaard ca. et år før afholdelse af brylluppet, og igennem hele processen har personalet på Sonnerupgaard været yderst serviceminded."

Malene, bryllup i Hestestalden

Festlokaler

Herskabelige.
Rustikke.

Vores 4 festlokaler kan let inddeles i to forskellige stile: Den herskabelige stil, som Hovedbygningen og Kavalerfløjen, og den rustikke stil, med Hestestalden og 1877-Laden.

Rustikt eller herskabeligt - om man er til det ene eller det andet, er en smagssag. Uanset hvad du vælger, vil du og dine gæster få følelsen af eksklusivitet og "det ekstra". Flotte lokaler skaber god stemning, og god stemning er fundamentet for festen, som alle snakker langt og længe om, lang tid efter.

1877-Laden

Fra 70 personer

Læs mere om "1877-Laden"
Stofopsætning i loftet og pyntede borde til bryllup
Hestestalden

Op til 100 personer

Læs mere om "Hestestalden"
Hovedbygningen klar til bryllup med borde og stole
Hovedbygningen

Op til 60 personer

Læs mere om "Hovedbygningen"
Bordopstilling i Kavalerfløjen med borde, stole, blomster og borddækning til bryllup
Kavalerfløjen

Op til 30 personer

Læs mere om "Kavalerfløjen"

 

Tilkøb: Teltet

Hvad nu hvis du meget gerne vil have Hovedbygningen, men I bliver 100? Eller Kavalerfløjen, og I bliver 60? Så er svaret: Teltet.

Vi udlejer telt inkl. opsætning foran det lejede festlokale, gulv, lyskæder og varme. Pynt skal lejes separat hos vores samarbejdende bryllupsarrangør Gitte.

Teltet kan rumme alt fra 60-330 personer afhængigt af hvilken størrelse man bestiller.

Teltet stående oppyntet og klar til fest udenfor foran Hovedbygningen ved siden af søterassen

Udlejningskoncept

Fest lige som du vil.
Få hjælp hele vejen.

En central del af vores udlejningskoncept, er at du skal kunne feste lige præcis som du vil. Det inkluderer hvor meget, hvor højlydt, hvor overdådigt, hvordan og hvor længe. Vi har ingen sure naboer, ingen lukketider og ingen proppenge.

Til gengæld hjælper vi dig gerne i gang. Med et erfarent team af samarbejdspartnere, som kender godset ind og ud, og alt fra lækker mad til gode bartendere, får du en fest du og dine gæster sent glemmer.

Illustration af vinglas og vinflaske
Medbring selv mad og drikke

Vores koncept er simpelt - I lejer lokalet, og står selv for mad og drikke. Vi hjælper selvfølgeligt gerne med at henvise til dygtige partnere.

Vi tager ingen proppenge.

Illustration af kalender med cirkler om datoer
Overtag dagen før, eller på dagen

Vi har to udlejningsmodeller - enten overtager du dagen før arrangement kl. 18, eller på dagen kl. 14

Du afleverer altid dagen efter kl. 12.

En illustration af park og bænk
Du får et stykke af parken med

Alle vores 4 festlokaler har et dedikeret stykke af vores store, flotte park.

Det kan I bruge som I har lyst - f. eks. vielse eller havespil.

Bryllup&Fest-katalog
Forside af Bryllup&Fest-katalog
Prisblad
Forside af Prisblad

Katalog/Kontakt

Få overblik over hele vores koncept

I vores Bryllup&Fest-katalog kan du se hele vores koncept.
Du kan også downloade vores priser for de kommende år.

Alternativt kan du ringe til os hverdage mellem 8 og 18.

Download Bryllup&Fest-katalog

Telefonerne åbner igen på mandag kl. 8.
I mellemtiden kan du skrive til os her.

Overnatning efter festen

Fest med overnatning på herregården midt på Sjælland

Uanset om du har været til fest, bryllup, konfirmation eller noget fjerde, så er det rart at kunne gå direkte i seng. Der hører værelser med til hver afdeling, så de værelser du og dine gæster skal bruge, først og fremmest ligger lige ved siden af lokalet.

Skulle behovet for overnatning være større end hvad afdelingen kan rumme, så har vi en hel fløj med to etagers "ekstra" værelser på det vi kalder Høloftet og Stalden.

Hvis du og dine gæster overnatter på godset, så får I også morgenen efter festen med. Udover den ekstra hjælp til oprydningen, som er rart i sig selv, så er der altid hyggelige stunder at finde henover morgenbordet dagen efter. Heriblandt sjove fortællinger fra aftenen før. I kan lave morgenmad selv, eller bestille det hos os.

Vores værelser er indrettede forskelligt, dog efter de overordnede designretningslinjer - (moderne) herskabeligt eller rustikt. På de fleste af vores enkeltværelser på Høloftet finder man de originale træværk, og på Hestestaldens top møder man det herskabelige.

Moderne herskabeligt værelse på herregården
Dobbeltværelse i Hestestaldens top

Hvert lokale har en brudesuite tilknyttet, så brudeparret kan få sig en god nats søvn ovenpå den uforglemmelige bryllupsfest.

Brudesuiten i Festfløjen
Brudesuiten i Hestestalden

Priser for leje af værelser og værelsespakker står i vores prisblad. Vi gennemgår også bestillingsvilkår og lignende, når vi holder rundvisninger, så er du er klædt ordentligt på, hvis du skal holde fest med overnatning.

Hele konceptet i ét katalog

I vores Bryllup&Fest-katalog kan du se hele vores koncept.
Du kan også downloade vores priser for de kommende år.

Download Bryllup&Fest-katalog