Hold sølvbryllup hos os

Smukke & unikke lokaler til fester og fejringer

Smilende kvinde med smilende barn ved sin side
Jeg forelskede mig i Laden

"Både vi og vores gæster var meget imponerede over stedet. Jeg forelskede mig i laden første gang jeg så den... Det er SÅ smukt derude, som ingen andre steder."

Louise, bryllup i Laden

Smilende mand i skjorte
Vi kunne tilbyde alle gæster overnatning

"Vi og vores gæster var begejstret for lokalet ... vi havde vores mad og drikkevare med selv hvilket muliggjorde at vi kunne tilbyde alle gæster overnatning. (red.)"

Rene, 40 års fødselsdag i Hovedbygningen

Illustration af persons skygge
Booking af Hestestalden

"Min mand og jeg bookede Hestestalden på Sonnerupgaard ca. et år før afholdelse af brylluppet, og igennem hele processen har personalet på Sonnerupgaard været yderst serviceminded."

Malene, bryllup i Hestestalden

Fejr jeres guldbryllup på Sonnerupgaard Gods

Guldbryllup er en af de mest betydningsfulde bryllupsdage, men hvor mange år er guldbryllup egentlig? Bryllupsdagen markerer intet mindre end 50 års ægteskab – en begivenhed, der fortjener en uforglemmelig fest.

Efter et halvt århundrede sammen er det tid til at samle venner og familie for at fejre kærligheden, minderne og de mange oplevelser, I har delt. På Sonnerupgaard Gods får I de perfekte rammer til at skræddersy dagen præcis, som I ønsker.

Med charmerende, historiske lokaler og smukke omgivelser er Sonnerupgaard det ideelle sted at holde en guldbryllupsfest, uanset om I ønsker en stor fest med dans og musik eller en mere intim sammenkomst med jeres nærmeste.

Hestestalden pyntet til bryllup med lyskæder
Hestestalden

Op til 100 personer

Læs mere om "Hestestalden"
Hovedbygningen klar til bryllup med borde og stole
Hovedbygningen

Op til 60 personer

Læs mere om "Hovedbygningen"

Traditioner og ideer til guldbryllup

Som ved et kobberbryllup, sølvbryllup eller rubinbryllup er der også mange traditioner forbundet med et 50 års ægteskab. Mange par vælger at fejre dagen med en æresport til guldbryllup, som pyntes med blomster og grønt foran hjemmet, mens familie og venner møder op til morgensang.

Udover denne smukke tradition er der mange måder at gøre dagen personlig på – fra en formel festmiddag til en mere afslappet fejring med sjove indslag til guldbryllup.

Hvis I ønsker underholdning til guldbryllup, kan I inkludere livemusik, taler eller en billedfremvisning af jeres liv sammen. Guldbryllup traditioner kan være meget forskellige, og derfor er Sonnerupgaard Gods den perfekte lokation – her bestemmer I selv, hvordan I vil fejre dagen.

Vi har en masse værelser, som dig og dine gæster kan leje. Så undgår dine gæster at skulle køre tidligt hjem, og I kan feste så længe I vil.
Dansende gæster
Ingen sure naboer
Her ved godset er der ingen sure naboer. Så dig og dine gæster kan trygt give den hele armen og feste hele natten. Du skal ikke bekymre dig om sure klager, og du kan derfor nyde festen fuldt ud.
Illustration af vinglas og vinflaske
Ingen proppenge
Når du lejer et lokale hos os, så kan du spare en masse penge på mad og drikkevarer. Der er nemlig ingen proppenge og du står selv for menuen. På den måde kan du vælge lige det mad og drikke, som du gerne vil have. Det giver dig mere fleksibilitet i planlægningen, og du kan få det lige som du drømmer om.

Lej et festlokale og få friheden til at planlægge festen på jeres egen måde

Når I vælger at holde jeres guldbryllupsfest på Sonnerupgaard, lejer I blot et af vores lokaler. Det betyder, at I selv har mulighed for at vælge, hvordan dagen skal sammensættes. I kan selv vælge madleverandør, hvilket giver jer friheden til at få præcis den menu, I drømmer om – uanset om det er en overdådig festmiddag eller en hyggelig buffet.

I medbringer også egne drikkevarer, så I kan vælge præcis de vine, drinks eller andre drikkevarer, der passer til jeres fest. Samtidig har I tid til at pynte op og sætte jeres eget præg på lokalet. Uanset om I ønsker en guldbryllup æresport foran indgangen eller borddekorationer med guldtema, er det op til jer.

Skal du holde guldbryllup i år? Se vores festlokaler og få inspiration til jeres fest.

Gør jeres guldbryllup til en afslappet oplevelse med overnatning

En stor fordel ved at holde jeres fest i vores selskabslokaler nær Roskilde er, at gæsterne har mulighed for at overnatte. Det betyder, at I ikke skal bekymre jer om hjemtransport sent på aftenen, men i stedet kan afslutte festen på en hyggelig og afslappet måde.

Med over 160 sengepladser kan både børn, børnebørn og venner overnatte, og I kan afslutte fejringen med en fælles morgenmad dagen efter.

Hold jeres guldbryllup på alle tider af året

Mange vælger at holde deres guldbryllup i sommermånederne, men der er også gode grunde til at fejre dagen hele året rundt. En vinterfest kan eksempelvis skabe en særlig stemning med stearinlys, hyggelig belysning og varme drikke, mens efteråret giver en smuk, gylden kulisse. Derudover er det ofte lettere at finde ledige festlokaler.
Uanset hvornår I vælger at fejre jeres guldbryllupsdag, vil Sonnerupgaard Gods danne den perfekte ramme om dagen.

Book jeres guldbryllupsfest i dag

Gør jeres guldbryllup til en mindeværdig oplevelse med en fest i naturskønne omgivelser og historiske rammer. Uanset om I planlægger en stor fest eller en intim fejring, står vi klar til at hjælpe jer med at skabe de perfekte rammer.

Kontakt os i dag og hør mere om vores muligheder for at leje et festlokale til jeres store dag. Vi ser frem til at byde jer velkommen på Sonnerupgaard Gods!

Hvor kan man holde sin 50 års fødselsdag?
Du kan holde din 50 års fødselsdag hos os på Sonnerupgaard Gods. Vi har flere forskellige lokaler, der alle har sin helt egen unikke indretning og stemning. Vi leverer de smukke lokaler, og du bestemmer, hvilken mad og drikke der skal til din fest.
Bryllup&Fest-katalog
Forside af Bryllup&Fest-katalog
Prisblad
Forside af Prisblad

Katalog/Kontakt

Få overblik over hele vores koncept

I vores Bryllup&Fest-katalog kan du se hele vores koncept.
Du kan også downloade vores priser for de kommende år.

Alternativt kan du ringe til os hverdage mellem 8 og 18.

Download Bryllup&Fest-katalog

Telefonerne åbner kl. 8.
I mellemtiden kan du skrive til os her.