Fejr jubilæum og markér de store milepæle
Har din virksomhed en dygtig medarbejder, der nærmer sig et betydningsfuldt arbejdsjubilæum? Er I på udkig efter det perfekte sted til at fejre denne milepæl med stil og nærvær? Så lad Sonnerupgaard Gods være værten for jeres næste jubilæumsfejring, og lad os sammen skabe et uforglemmelig jubilæum for én, der fortjener det.
Hvornår fejrer man jubilæum på arbejdet?
Et jubilæum på en arbejdsplads fejres typisk hvert tiende år, men det er afhængigt af virksomhedens politik og traditioner for jubilæer. I nogle virksomheder er det oftere og i andre, er det sjældnere. Dette kan omfatte jubilæer som 10 års jubilæum, 25 års jubilæum eller 40 års jubilæum. Hvert jubilæum repræsenterer en stabilitet og hengivenhed til arbejdspladsen og fortjener en passende fejring.
Arbejdsjubilæer, hvad enten det er 10 års jubilæum på arbejde eller 25 års jubilæum på arbejde, fejrer medarbejderens loyalitet, engagement og bidrag til virksomheden gennem årene. Det er en anerkendelse af deres indsats og dedikation og en lejlighed til at takke dem for deres værdifulde bidrag.
Planlæg et succesfuldt jubilæum
At holde en reception til en jubilæumsfejring er en god måde at fejre og ære personens præstationer og historik i organisationen. Når du planlægger et jubilæum på Sonnerupgaard Gods, er der flere ting at overveje for at sikre, at det bliver en succes.
Hvem skal inviteres med til jubilæer?
Et arbejdsjubilæum kan både fejres med arbejdspladsen og kolleger og ledelse, ligesom det kan fejres af venner og familie. Det er en anledning til at samle alle, der har været en del af den jubilerendes rejse og dele glæden over deres præstationer.
Husk at sende invitationer i god tid og inkludere alle dem, der har været en vigtig del af personens arbejde i virksomheden.
Under fejringen af et jubilæum med arbejde er det almindeligt, at ledelsen eller kolleger holder en tale og fremhæver den jubilerendes bedrifter og kvaliteter. Det er en tid til at dele anekdoter, og minder fra den jubilerendes tid i virksomheden.
Gaver til jubilæum
På et jubilæum er det almindeligt at give en jubilæumsgave og anerkendelse til den jubilerende medarbejder. Dette kan omfatte alt fra personlige gaver fra ens kolleger til symbolske gaver fra ledelsen. Uanset hvad er det vigtigt at vise påskønnelse for den lange og tro tjeneste, hvis der eksempelvis er tale om et 20 års jubilæum for arbejde, kan man give noget, der symboliserer tallet 20 eller en snes.
Skab den rette stemning til jubilæet
Sonnerupgaard Gods tilbyder smukke og elegante omgivelser, der danner den perfekte kulisse for et godt jubilæum og en festlig reception. Vores historiske Gods og grønne områder skaber en indbydende atmosfære, der imponerer og giver jubilaren en mindeværdig oplevelse.
Forplejning og service til jubilæum
Vores erfarne personale vil sørge for, at dine gæster bliver behandlet med den bedste service og forplejning. Vi tilbyder et udvalg af lækre retter og drikkevarer, der vil tilfredsstille enhver smag og skabe den rette stemning.
Kontakt os i dag for at planlægge jeres næste jubilæumsfejring på Sonnerupgaard Gods, og lad os hjælpe med at skabe en uforglemmelig begivenhed, der vil blive husket i mange år frem.
Få tilbud nu
Få et uforpligtende tilbud med det samme gennem vores online booking
Skriv til os Beregn din prisJubilumsfaciliteter hos Sonnerupgaard Gods
Hos Sonnerupgaard Gods tilbyder vi mange muligheder for afholdelse af jubilæum på Sjælland. Vores dedikation til service og enestående faciliteter forener sig for at skabe den optimale ramme om din virksomheds næste begivenhed.
Sonnerupgaard Gods ligger i det smukke stemningsfulde område omkring Hvalsø midt på Sjælland. Uanset om du planlægger et stort arbejdsjubilæum, et virksomhedsarrangement eller en intern konference, har vi det perfekte konferencelokale til at imødekomme dine behov og virksomhedens forventninger.
Vores mindste afdeling, der fungerer primært som grupperum. Til de mindre hold er det oplagt at holde møde i løbet af dagen i mødelokalet, efterfulgt af middagen inde i spisesalen.
Den tidligere godsejerbolig er delt op i 4 mindre rum, og der kan også skabes et femte. Det åbner op for gode breakout-sessions og gruppearbejde.
Hestestalden er et klassisk konferencelokale - og så alligevel ikke. Vi har fjernet loftet og fået de gamle rustikke planker frem.
Laden har været tag over hovedet til store ting - fra Carlsberg-reklamer til TV-spots til Børsens Gazellepris.
Der kan sidde op til 500 i biografopstilling, men det betyder ikke at hold på derunder ikke kan bruge det. Laden kan nemlig nemt deles ind.
Skoleborde eller hestesko - Høloftet er godt til undervisning i øjenhøjde. Der er god plads i lokalet, hvilket også giver luft.
Et intimt lokale, med træ i loftet og historie i form af Davidstjernen, der fortale rejsende romaer at de kunne få kost og logi under høsten.
Hold firmafest i vores herregårdstelt med udsigt til parken. Teltet kan også bruges til konferencer med opstilling af præsentationsskærm.
"Det er ikke sådan noget poleret noget, men du får alt det eksklusive. Du får en kombination af rå, det landlige og det hyggelige, kombineret med super god mad, betjening og service."
Jesper Stoltenberg-Mathiesen, Direktør
SEAT Danmark
"Dagen forløber altid perfekt, fordi godsets koordinatorer er meget servicemindede og super professionelle. Det hele spiller bare. Servicen og omgivelserne indbyder til gode oplevelser, og det får os til at komme igen år efter år."
Yvonne Henriksen, Sekretariatsleder
Nordea Asset Management
Mødekoncept
Hos os er der altid
"Rum til Udfoldelse"
Vores mødekoncept består af tre hovedpunkter.
Det første er, at alle vores rådgiver er uddannede i mødedesign.
Det andet er, at vi har en stor portefølje af møderelevante aktiviteter.
Det tredje er, at vi har virkeligt meget plads til at udnytte begge dele.
Til sammen giver det "Rum til Udfoldelse", og det er din sikring i maksimering af dit og dine deltageres mødeudbytte.
Alle vores koordinatorer er uddannede og certificerede Meetovators.
Det betyder at de med god spørgeteknik hjælper dig til at blive helt skarp på formålet med dit møde.
Bagefter, assisterer de dig i at designe en mødedag eller et/flere mødedøgn, så du opnår dit formål bedst muligt, og dermed får maksimalt mødeudbytte.
I samarbejde med vores in-house konsulenter TEAK Gruppen, har vi sammensat en portefølje af sjove og møderelevante aktiviteter.
Hvis du ønsker aktiviteter skal være en del af dit mødedesign, så hjælper vores møderådgiver dig godt på vej.
Dig og dine kollegaer får afbræk, som er relevante for jeres møde, og som understøtter jeres mødeformål.
Om du ønsker med eller uden aktiviteter, så vil der altid være god "Rum til Udfoldelse" hos os.
Med store, rummelige mødelokaler og 200 fodboldbaners omkringliggende jord, er der rigeligt mulighed for at udfolde sig.
Det giver plads/"Rum" til at der kan laves indbydende mødedesigns uafhængigt af budgettet.
Kontakt / Book møde
Klar til at forespørge?
Kontakt os og fortæl os om dit møde, kursus eller konference, så hjælper en af vores rådgivere dig på vej. Du kan også booke online ved at klikke på "Book møde".
Skriv til os Beregn din prisTelefonerne åbner kl. 8.
I mellemtiden kan du skrive til os her.