Om forfatteren
Epilog: Mødet A-Z med Tine Sørensen
Et års tid efter mødet...... Læs mere
Kapitel 19: Wow… Jeg er jo blevet en mødeguru!
En måneds tid efter salgsmødet.... Læs mere
Kapitel 18: Vi må skubbe programmet en halv time
Salgsmødet dag 1.... Læs mere
Kapitel 17: Stop nu med det mødepis – jeg vil se action!
En uge og to dage inden salgsmødet.... Læs mere
Kapitel 16: Jeg rykker jer bare over i laden
En uge og tre dage inden salgsmødet.... Læs mere
Under mødet: Det skal du huske
Når du er nået hertil, er du stort set færdig med din opgave. Langt det meste af dit arbejde foregår i planlægningen. Her er de sidste småting, du ska... Læs mere
Nåede I målet? Sådan forbereder du en knaldgo’ evaluering!
Mødet var en succes - fedt! Men hvordan ved du egentlig det? Og kan du være sikker på, at succesen varer ved? Det kan du i hvert fald med en god evalu... Læs mere
Kapitel 15: Vi kunne godt bruge en facilitator
En uge og fire dage inden salgsmødet.... Læs mere
Facilitator til mødet: Derfor er det en supergod idé!
Du har kun to øjne. Det ene kigger på tiden, det andet på deltagerne. Hvordan skal du så få øje på det, der sker mellem linjerne? En facilitator sørge... Læs mere
Sådan tackler du indvendingerne bedst
Du står foran din mødeejer og præsenterer din plan for et møde. Det har taget dig flere ugers hårdt arbejde at planlægge. Pludselig vælter kritikken i... Læs mere
Lad din kursuskoordinator hjælpe dig med at få succes
Alle kursussteder med respekt for sig selv har en dedikeret kursuskoordinator. Hun hjælper dig med at gøre mødet til en succes - men kun hvis du lader... Læs mere
Kapitel 14: Jeg kan ikke gøre det uden jer
En uge og fem dage inden salgsmødet.... Læs mere
Få det bedste ud af din følgegruppe
En følgegruppe kan hjælper dig med at sparre idéer, og den kan aflaste dig for nogle opgaver. I bedste tilfælde sørger den for, at dine mødedeltagere ... Læs mere
Kapitel 13: Vi skal blot opstille et realistisk ROI
En uge og seks dage inden salgsmødet.... Læs mere
Kan dit møde betale sig? ROI og andre nøgletal
Det er dyrt og krævende at planlægge møde. Det skal da være en god investering! Så hvor god skal den være? Når du ved det, har du noget fast at måle s... Læs mere
Kapitel 12: Sikke det hjælper at tænke sig om
To uger inden salgsmødet.... Læs mere
Sådan tager du kontrol over mødet med DISC
Du holder møde fordi, andre skal gøre noget. Og hvis du vil have deltagerne til at lytte, lære og øh… altså at deltage, så er det jo vigtigt, at mødet... Læs mere
Kapitel 11: Er du bekendt med DISC?
To uger inden salgsmødet.... Læs mere
Kapitel 10: Jeg har de her kriterier
To uger og en dag inden salgsmødet... Læs mere
Kapitel 9: Hvordan finder jeg det rigtige sted?
To uger og to dage inden salgsmødet... Læs mere
Find det rigtige kursussted: Guide
Alt, alt for mange mennesker skynder sig bare ud at søge kursussteder uden at forberede sig særlig godt.
Men ikke dig…!
Du har nemlig lavet en ... Læs mere
Kapitel 8: Trappen er en urokkelig rækkefølge
To uger og tre dage inden salgsmødet.... Læs mere
Flow i mødet: Følg trappens fire trin
Når du planlægger et møde, planlægger du efter et formål. Og det formål hænger oftest sammen med et ønske om at ændre en adfærd.
Her viser vi dig,... Læs mere
Kapitel 7: Nu har du jo fuldstændig styr på det hele
To uger og fem dage inden salgsmødet... Læs mere