Selskabslokaler med egen forplejning

4 unikke festlokaler.
160 sengepladser.

Smilende kvinde med smilende barn ved sin side
Jeg forelskede mig i Laden

"Både vi og vores gæster var meget imponerede over stedet. Jeg forelskede mig i laden første gang jeg så den... Det er SÅ smukt derude, som ingen andre steder."

Louise, bryllup i Laden

Smilende mand i skjorte
Vi kunne tilbyde alle gæster overnatning

"Vi og vores gæster var begejstret for lokalet ... vi havde vores mad og drikkevare med selv hvilket muliggjorde at vi kunne tilbyde alle gæster overnatning. (red.)"

Rene, 40 års fødselsdag i Hovedbygningen

Illustration af persons skygge
Booking af Hestestalden

"Min mand og jeg bookede Hestestalden på Sonnerupgaard ca. et år før afholdelse af brylluppet, og igennem hele processen har personalet på Sonnerupgaard været yderst serviceminded."

Malene, bryllup i Hestestalden

Vi udlejer

Selskabslokaler med
egen forplejning

Der er mange, der leder efter et selskabslokale, hvor de kan tage deres egen mad og drikke med, hvilket vi godt forstår. Proppenge og mad på lokation kan hurtig løbe op i mange penge, og det kan være, at stedet ikke kan lave det særlige mad, som man ønsker.

Hos os er det sådan, at vi kun udlejer selskabslokaler med egen forplejning. Med andre ord er det ikke muligt at købe en pakkeløsning hos os, hvor man får leje af lokale, mad og drikke til én pris. I stedet er det muligt at leje nogle af vores fantastiske festlokaler, og så sørger man selv for forplejning. 

Det har vi oplevet, at rigtig mange af vores gæster er glade for, for så kan de få maden fra det sted, som de ønsker. Samtidig kan de få deres yndlingsvin på bordet og få en bartender til at komme og mixe de lækreste drinks. Hvad I vælger at spise og drikke i lokalet er helt op til jer.

Bryllup med tyl langs bjælkerne i 1877-Laden på Sonnerupgaard Gods
1877-Laden

Fra 70 personer

Læs mere om "1877-Laden"
Hestestalden pyntet til bryllup med lyskæder
Hestestalden

Op til 100 personer

Læs mere om "Hestestalden"
Hovedbygningen klar til bryllup med borde og stole
Hovedbygningen

Op til 60 personer

Læs mere om "Hovedbygningen"
Romantisk bryllup i Kavalerfløjen på Sonnerupgaard Gods
Kavalerfløjen

Op til 40 personer

Læs mere om "Kavalerfløjen"

 

Tilkøb: Teltet

Hvad nu hvis du meget gerne vil have Hovedbygningen, men I bliver 100? Eller Kavalerfløjen, og I bliver 60? Så er svaret: Teltet.

Vi udlejer telt inkl. opsætning foran det lejede festlokale, gulv, lyskæder og varme. Pynt skal lejes separat hos vores samarbejdende bryllupsarrangør Gitte.

Teltet kan rumme alt fra 60-330 personer afhængigt af hvilken størrelse man bestiller.

Teltet stående oppyntet og klar til fest udenfor foran Hovedbygningen ved siden af søterassen

Udlejningskoncept

Fest lige som du vil. Få hjælp hele vejen.

En central del af vores udlejningskoncept er, at du skal kunne feste lige præcis, som du vil. Det inkluderer hvor meget, hvor højlydt, hvor overdådigt, hvordan og hvor længe. Vi har ingen sure naboer, ingen lukketider og ingen proppenge.

Til gengæld hjælper vi dig gerne i gang. Med et erfarent team af samarbejdspartnere, som kender godset ind og ud, og alt fra lækker mad til gode bartendere, får du en fest, som du og dine gæster sent glemmer.

Illustration af vinglas og vinflaske
Medbring selv mad og drikke

Vores koncept er simpelt - I lejer lokalet, og står selv for mad og drikke. Vi hjælper selvfølgeligt gerne med at henvise til dygtige partnere.

Vi tager ingen proppenge.

Illustration af kalender med cirkler om datoer
Overtag dagen før, eller på dagen

Vi har to udlejningsmodeller - enten overtager du dagen før arrangement kl. 18, eller på dagen kl. 14

På lørdage afleverer du kl. 11, og alle andre dage afleverer du efter kl. 12.

En illustration af park og bænk
Du får et stykke af parken med

Alle vores 4 festlokaler har et dedikeret stykke af vores store, flotte park.

Det kan I bruge, som I har lyst - f. eks. til vielse eller havespil.

Bryllup&Fest-katalog
Forside af Bryllup&Fest-katalog
Prisblad
Forside af Prisblad

Katalog/Kontakt

Få overblik over hele vores koncept

I vores Bryllup&Fest-katalog kan du se hele vores koncept.
Du kan også downloade vores priser for de kommende år.

Alternativt kan du ringe til os hverdage mellem 8 og 18.

Download Bryllup&Fest-katalog

Telefonerne åbner i morgen kl. 8.
I mellemtiden kan du skrive til os her.

Lokale uden forplejning

Vælg det mad I helst vil have

Maden er ofte en stor del af en fest, og den må gerne være ekstra lækker, hvis der er tale om et bryllup eller stor rund fødselsdag. Ofte har vores gæster et helt særligt sted i tankerne, når valget omkring maden skal tages. Her er det dejligt, at de har total valgfrihed, når det kommer til, hvad der skal stå på menuen på deres store dag.

Festlokaler uden mad er ikke altid nemt at finde, men lige meget hvilket af vores festlokaler, som I bliver forelsket i, så kan I selv bestemme forplejningen. Selskabslokaler hvor I selv står for maden findes i mange størrelser hos os, alt efter hvor mange mennesker I skal være til festen.

Vi har en lang række faste samarbejdspartnere, der i mange år har leveret det lækreste mad og drikkelse til en masse forskellige fester her på Sonnerupgaard Gods. Vores samarbejdspartnere er nøje udvalgt, og vi samarbejder kun med de bedste i branchen.

Du kan derfor altid tale med os for at høre, hvad vi kan anbefale af mad og drikke til den store dag. Du behøves selvfølgelig ikke at bruge vores samarbejdspartnere, det er blot en hjælp til jer, hvis I ikke ved, hvor forplejningen skal komme fra.

Candy bar med slik til ladebryllup på Sonnerupgaard Gods
Fotograf: ByLichtenstein

Hele konceptet i ét katalog

I vores Bryllup&Fest-katalog kan du se hele vores koncept.
Du kan også downloade vores priser for de kommende år.

Download Bryllup&Fest-katalog
Kan jeg leje selskabslokale uden mad?
Ja, det kan du sagtens. Hos os er det sådan, at du faktisk kun kan leje vores lokaler, hvis I selv sørger for mad og drikke. Det er ikke muligt at få os til at lave maden, men I vælger helt selv den mad, som I skal nyde på dagen.
Hvordan kan jeg booke lokaler hos jer?
Vi sidder altid klar på telefonen eller mail for at tage imod jeres booking af et af vores skønne selskabslokaler. Her kan vi snakke om, hvad jeres behov er, og hjælpe jer med at finde det helt rette lokale til jer, så dagen bliver, som I vil have det.